strona główna
mapa strony

Ankieta

Jak wypadła impreza integracyjna

  • Oby do następnej
  • Bawiłem/am się przednio
  • Kiełbasa była znakomita
  • Było sztywno
  • Troche przedawkowałem/am

Subskrypcja

Podaj swój adres e-mail

Media o Nas

2008-11-06

Ty też możesz zostać Św. Mikołajem

Już kolejny raz studenci z koła naukowego MFN włączyli się w akcję "szlachetna paczka". Wywiad oraz zdjęcia ukazały się w Nowinach.
2008-04-03

Akcje MFNu w Aktualnościach TVP3

Szalony Happening oraz akcja zmiany nazw ulic w dniu 1 kwietnia przykuły uwagę telewizji.
2008-04-03

Kampania na rzecz uśmiechu :) SUPER NOWOśCI

Nasz szalony happening :)
2008-04-03

Uśmiechnięty happening :) GAZETA WYBORCZA

Tak o NAS uśmiechniętych i szalonych Wariatach napisano...:)
2008-03-17

RZESZOWSKA GAZETA STUDENCKA o Seminarium

Relacja z Seminarium została opublikowana w Rzeszowskiej Gazecie Studenckiej - zapraszamy do zapoznania się z artykułem :)
  • 2009-01-12

Notatka po IV seminarium PR

IV Ogólnopolskie Studenckie Seminarium PR



        
Dnia 11 grudnia 2008 w siedzibie organizatora Kongresu Public Relations - Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania odbyła się już czwarta edycja ogólnopolskiego studenckiego seminarium public relations. Tegoroczne Seminarium było prowadzone pod hasłem

„Public Relations – o zasadach i granicach w komunikacji”.

W IV Ogólnopolskim Seminarium Studenckim Public Relations brało udział około 80 osób. Uczestnicy to przede wszystkim znakomici i szanowani w swojej branży specjaliści PR. Nie zabrakło również  licznej grupy studentów m.in. z Wrocławia, Lublina i Rzeszowa. Zarówno zaproszeni goście jak i studenci przedstawili kilka prezentacji,  w tym gość specjalny - Adam Łaszyn -  Prezes Zarządu warszawskich agencji public relations: Alert Media Communications oraz Eskadra Publica. Mówił o zasadach komunikacji, a jego prezentacja nosiła tytuł „Public Relations – o zasadach i granicach w komunikacji”. W trakcie Seminarium wszczęto interesującą dyskusję z udziałem specjalistów PR  na temat granic w kształtowaniu wizerunku. Rozmawiano także o  tym jak dobrze się kreować by zachować twarz. Pomysłodawca Seminarium, kierownik Zakładu PR na WSIiZ a zarazem opiekun MFN dr Dariusz Tworzydło podkreślił: Każde Seminarium PR organizowane jest przez studentów i z myślą o nich. Jest to doskonała okazja do zaprezentowania się aktywnie działających na swoich Uczelniach młodych ludzi, którzy nie ograniczają się w trakcie studiów do typowej nauki, ale poszukują ścieżek indywidualnego rozwoju.

IV Seminarium oficjalnie otworzył Prorektor WSIiZ ds. Nauczania -  dr Wergiliusz Gołąbek w którym to udział wzięli zaproszeni goście m.in. Adam Łaszyn,  Adam Czarnecki (PR Manager WSK-PZL Rzeszów), Arkadiusz Michno (Prezes Zarządu Ideo sp. z o.o.), Krzysztof Zajączkowski (Departament Promocji Turystyki i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Woj. Podkarpackiego) oraz Jarosław Teper (Prezes Zarządu TEPER Sp. z o.o.)

Według Krzysztofa Wąsowskiego, Prezesa Marketingowego Forum Naukowego „Studenckie Seminarium Public Relations jest możliwością do zgłębienia wiedzy z zakresu PR. Jest to jedna z niewielu możliwości w Polsce na poznanie takich ludzi jak Pan Adam Łaszyn. Dzięki takim konferencjom studenci których pasją jest PR mogą rozwinąć swoje zainteresowania i zaprezentować siebie. Wszystkie prezentacje dokonane przez Studentów były bardzo ciekawe, kolejny raz udało nam się utrzymać wysoki poziom tej konferencji.”

Seminarium zainspirowało młodych, ambitnych ludzi  do dalszych działań i wymiany doświadczeń. Ciekawymi pomysłami można się było podzielić  na imprezie integracyjnej w rzeszowskim klubie GRAND, gdzie zaproszeni goście i studenci miło spędzili czas. 

 

Łukasz Pasternak