IV Ogólnopolskie Studenckie Seminarium PR
Dnia 11 grudnia 2008 w siedzibie organizatora Kongresu Public Relations - Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania odbyła się już czwarta edycja ogólnopolskiego studenckiego seminarium public relations. Tegoroczne Seminarium było prowadzone pod hasłem
„Public Relations – o zasadach i granicach w komunikacji”.
W IV Ogólnopolskim Seminarium Studenckim Public Relations brało udział około 80 osób. Uczestnicy to przede wszystkim znakomici i szanowani w swojej branży specjaliści PR. Nie zabrakło również licznej grupy studentów m.in. z Wrocławia, Lublina i Rzeszowa. Zarówno zaproszeni goście jak i studenci przedstawili kilka prezentacji, w tym gość specjalny - Adam Łaszyn - Prezes Zarządu warszawskich agencji public relations: Alert Media Communications oraz Eskadra Publica. Mówił o zasadach komunikacji, a jego prezentacja nosiła tytuł „Public Relations – o zasadach i granicach w komunikacji”. W trakcie Seminarium wszczęto interesującą dyskusję z udziałem specjalistów PR na temat granic w kształtowaniu wizerunku. Rozmawiano także o tym jak dobrze się kreować by zachować twarz. Pomysłodawca Seminarium, kierownik Zakładu PR na WSIiZ a zarazem opiekun MFN dr Dariusz Tworzydło podkreślił: Każde Seminarium PR organizowane jest przez studentów i z myślą o nich. Jest to doskonała okazja do zaprezentowania się aktywnie działających na swoich Uczelniach młodych ludzi, którzy nie ograniczają się w trakcie studiów do typowej nauki, ale poszukują ścieżek indywidualnego rozwoju.
IV Seminarium oficjalnie otworzył Prorektor WSIiZ ds. Nauczania - dr Wergiliusz Gołąbek w którym to udział wzięli zaproszeni goście m.in. Adam Łaszyn, Adam Czarnecki (PR Manager WSK-PZL Rzeszów), Arkadiusz Michno (Prezes Zarządu Ideo sp. z o.o.), Krzysztof Zajączkowski (Departament Promocji Turystyki i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Woj. Podkarpackiego) oraz Jarosław Teper (Prezes Zarządu TEPER Sp. z o.o.)
Według Krzysztofa Wąsowskiego, Prezesa Marketingowego Forum Naukowego „Studenckie Seminarium Public Relations jest możliwością do zgłębienia wiedzy z zakresu PR. Jest to jedna z niewielu możliwości w Polsce na poznanie takich ludzi jak Pan Adam Łaszyn. Dzięki takim konferencjom studenci których pasją jest PR mogą rozwinąć swoje zainteresowania i zaprezentować siebie. Wszystkie prezentacje dokonane przez Studentów były bardzo ciekawe, kolejny raz udało nam się utrzymać wysoki poziom tej konferencji.”
Seminarium zainspirowało młodych, ambitnych ludzi do dalszych działań i wymiany doświadczeń. Ciekawymi pomysłami można się było podzielić na imprezie integracyjnej w rzeszowskim klubie GRAND, gdzie zaproszeni goście i studenci miło spędzili czas.
Łukasz Pasternak